torsdag 3 september 2015

Torsdag-tränings dag

det har inte varit lätt att få till dagens lektion, för att den ska passa alla och perfekt timade inför söndagens start.
Tidigare vid det här laget hade jag varit skit nervös och stressad över att jag inte tok ridit igenom programet, två gånger denna vecka har det blivit.
Istället har jag lagt in delar av programet i dom vardagliga passen och jag känner mig trygg med det.
Letar efter en kamera man till kvällens träning, undra om man kan flörta med sin bättre hälft? Tveksam..

Glad över solsken, jo den har faktiskt tittat fram, men åtminstonde uppbehåll och behaglig tempratur eftersom min lektion är förlagd utomhus idag.
Jisses vilket väder det var igår, regn från alla håll, blåst och bara vara hemma-på-soffan-väder, framför en brasa!

Igår var vi juh hos frissan, som man brukar säga,
Sådan hund, sådan matte, eller tvärtom.
Vi gjorde hårtest. Både jag och Muffins, nästan exakt samma resultat, vilket betyder att schampo/balsam till mig även funkar på Muffins, ska bli spännande och prova och framför allt på långsikt se/känna skillnad.

See you..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar