onsdag 23 september 2015

5dagar sen sist..

inget och skriva om? Både och..

I lördags var första dagen på en fyra dagars kurs av mental träning med Karin Öljemark, profissionel dressyrryttare och mental coach.
Allt blir så självklart när dom förklarar, det är precis så man vill tänka och göra..men inte gör! Nästa gång blir det djupdykning in i hjärnan

Och läxa fick vi såklart,
-Hur känns det fysiskt i kroppen vid stress? Då kan man juh inte ens tänka!
-Vad händer med mina tankar? 
-Hur känns kroppen i trygghet? Ähhh..what?

En cd-skriva ska inhandlas och lyssna på varje kväll, anslappnings övningar, det här ska bli en mycket spännande resa att göra och jag hoppas att jag nån gång ochså kan få träna med häst för Karin och praktisera det från verkligheten ochså!

Hur mår ni då?
Jag mår bra, förkylning är äntligen på väg bort, nästan så gott som borta.

Idag är jag hästledig och kommer istället spendera kvällen på en båt, ätandes räkor, räkkryssning väntar!

See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar