onsdag 21 januari 2015

Soffan + Alvedon

gjorde underverk i måndags och som tur var gjorde inte massagen det värre!
Vet inte vad det kunde varit, finns en-dagars-sjuka?

Lärdom till nästa gång, ta vara på "förstadiet" och bota redan där, måste juh vara fit fot fight till söndag när det bär av till Sälen.
Övriga vänner som skulle med kommer upp på onsdag, så två dagar innan huset är fullt, 7 vuxna, 1 10(?)åring och fyra kids, gäller att ladda upp månd/tisd, haha!

Och som vanligt finns det massa saker att ordna upp innan man åker iväg, förra helgens kalas är nu på lördag och det betyder att jag måste göra klart allt(nästan allt) innan lördag.
- Städa, en av mina "måsten" innan jag lämnar hemmet(dammsuga/torka golv/undan plockat)
- Packa
- Ordna hundarnas bo-borta-väska
- En hund kvar att bada, jag ser alltid till att dom är relativt nybadade när jag lämnar ifrån mig dom

Idag väntar två hästars-ridning, ibland rycker jag in och rider en annan bruning, en väldigt trevlig och kul 5-(6 i år?)åring.

Hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar