torsdag 22 januari 2015

Jag behöver tid, jag behöver ledigt

jag gjorde ett blygsamt försök till att roffa åt mig en extra dag ledigt, nämligen imo fredag..avslag!
Det hade underlättat, det finns så mycket och göra så jag vet inte ens om det kommer hinnas klart tills på söndag och det är dax för avfärd.

Känns som att jag behöver göra en to-do-list för varje dag för just nu är det kaos i hjärnan, vart ska jag börja?
Eller ska jag börja inse min begränsning?

Över till nåt roligare...snön ligger vit, och fastnar i hundarnas päls. Det är tur att jag bor på landet så ingen ser när jag skottar min baksida av tomten för att undvika att snön fastnar på hundarna och därmed orsakar sjö(vattenskada) inomhus!

Såhär går det om man kör huvudet i snön!

Hundarna gillar snö, jag med egentligen..när den inte fastnar i pälsen!
Hur vackert är det inte när den ligger fint på träden? Sagolikt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar