fredag 23 januari 2015

Dagen är här, friday

så skönt, jäklar vad trött jag har varit två morrnar i rad! Imorse var det nära på sovmorgon men med bara en dag kvar med tidig uppstigning så svingade jag mig upp.

Jaha, vad bjuder helgen på då?

Skottning!
Someone else?

Dagens planer svajar mellan stress nivå max eller stresa nivå låg..det är antingen eller, att hitta nån balans är svårt just nu.
Igår vart det bara pannkaka av allt, dont like när ridningen blir påverkad!

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur dagen ska se ut, jag tror jag börjar med stallet sen skulle jag verkligen behöva kvällen hemma och åtminstonde börja packa, vet inte när jag ska göra det annars?
Imorgon är det stall på förmiddagen/dagen och sedan väntar kalas med tillhörande middag(?)= eftermiddagen och kvällen borta.

Jag har stött på ett mega problem som jag egentligen har skjutit mig framför bra länge, nu har jag det svart på vitt..nåt måste göras!
Mer om det senare..

Dags att börja packa ihop sig och förberedda sig för SEMESTER!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar