onsdag 17 december 2014

Tre anlednignar till fredag..

längtar till fredag, av tre anledningar!

Först: Ledighet!
2: Jag ska på massage..hem, duscha och svida om..
3: Jag och syrran ska in till stora staden, middag med stand-up..hur trevligt?! Väldigt hoppas jag!

Igår råkade jag ofrivillig sovmorgon, vakna 06:00= jag börjar...PANIK!
Jag hade verkligen inte hört när dom andra två larmen ringde, i vanliga fall brukar det va lungt eftersom det finns en person till här på morgonen som kan mitt jobb men såklart va denne sjuk, säger bara..tur jag har två minuter(illfart) med bil till jobbet, 06:05 befann jag mig inne på kontoret.
Och just såna här morrnar önskar man att det blir en lugn dag, trodde ni det?
Det var mer kaos än vanligt, såklart!
Gissa om jag vakna "pigg" imorse? Ding!

Igår gjorde jag även nåt som jag aldrig trodde skulle hända? Trots att vi pratat om det, flera flera gånger men aldrig fått gjort!
Bildbevis kommer..

                                            Nalle then..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar