måndag 1 december 2014

23dagar kvar, 1:a advent är avklarad..

jag ligger efter inför Julen, i samband med julpyntet river jag av årets storstädning, golv till tak. Kryper på alla fyra, torkar lister, väggar, element, ju name it men så långt har jag inte kommit än= inget julpynt.
Jag hann iallafall med adventsljusstaken till 1:a adevent, och ett glas vin.

O andra sidan gör det inte så mycket än, ingen snö, fortfarande plus grader på dagarna, feelingen  finns inte och då har jag svårt att pynta hela hemmet med julgardiner, tomtar, glitter men till helgen..så ska jag iallafall försöka hinna med städningen.

I fredags var jag på horse show, helt okej. Idag har jag kollat på küren(dressyr till musik, SVTplay) man blir så himla inspirerad, ridsugen jag vill ochså rida sådär bra på så fin häst!
Handla jag nåt?
Oroa dig inte, en påse fick jag med..med nöd o näpe, vad är det får ni se senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar