torsdag 11 december 2014

Längtar tillbaka!

Nästan 1år sedan jag var på en hundutställning och ställde min/mina egna hundar, Göteborg och hade då två stycken hundar med mig.
Jag släpade ut gamla Bullen då 6år gammal, hade väl inte varit på en utställning på åra dar och han såg ut som en pygme jämnfört med dagens hanar, trots att han håller rasstandard måtten perfekt!;)
Kanse ska jag ta upp Muffins karriär inför 2015?
Aledningen till "breaket" är för att Muffins hade 3st cert innan han vart 3år, 3st behövs för att bli Champion med då det sista måste fås efter en ålder av 3år för att gillas. Det kostar alldeles för mycket pengar för att åka Sverige runt till ingen "nytta" trots att det är kul!

 



På söndag är det årets stora hundmässa, som på gamla goda tider kallar vi den fortfarande för "Stora Stockholm" och jag har inte bestämmt än om jag ska ta mig tid att åka in, har ett par grejor som behöver fixas inför Jul..kanse hinner jag det innan?
Jag vill juh träffa alla mina hundvänner! Shoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar