torsdag 27 november 2014

Last day- thuseday

yepp, imorgon är jag ledig= sovmorgon, skönt!

Ska insupa hur mycket dressyr insperation som helst, titta på skickla ryttare och fina hästar.
Man kommer alltid därifrån as taggad och man vill bara träna, träna, träna, tyvärr är det sistnämda långt bort för mig, träna.
Nästa helg ska jag börja trava en långsida, 20meter..pss, vet ni? Jag travde mellan två bokstäver igår, lyckan va total både hos häst och ryttare tro ja, jag kunde inte låta bli att prova, egentligen ville jag sa att han va ohalt i trav under ryttare(lugna, tidsmässigt skulle jag nog få börja trava nu men jag tar det vääääldigt långtsamt).

Och förstås shooooping! Nåt jag behöver? I vanlig ordning, nej..el nja, ett par svarta ridbyxor för att kunna matcha outfits! Kanse ska jag kolla efter lila schabrak och lindor, kom ni ihåg att jag va inne i en lila-period för ett tag sedan?
Nåt man vill ha? Jaaaaa, man kan aldrig få för mkt...eller?!;)

Ikväll har jag bjudit bort mig på middag, skönt att inte behöva "skynda" hem till sängen, hänga i lugn och ro!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar