torsdag 13 november 2014

God morgon torsdag

regnfritt, plusgrader..thanx!
Och det gör att jag kan skritta ut min häst och varje dag intalar jag mig att jag ska skynda upp efter jobbet för att hinna ut innan mörket..att jag aldrig lär mig, det är juh för sjutton mörkt redan när jag åker hem från jobbet, 15:30!

Torsdag är alltid lyckos här på jobbet, vi har nämligen infört bakveckor.
Varje måndag utser jag veckans bagare som tills på torsdag ska baka, istället för Hela Sveriga bakar är det Hela Rydbo bakar, kravet: det måste va hembakt och inte nåt som någon annan redan gjort.
Det har funnits ett undantag..munkar från marknad, vem kan motstå? Annars så har alla, karlar trott eller ej kommit med hembakta saker som dom faktiskt har gjort själv, big like!

Tills vidare, trevlig torsdag...snart helg, like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar