torsdag 6 november 2014

Jag ser det, jag ser det, jag ser det..

snöar...med regn! Bläää, mer gegga.
Någon mer som har snö idag? Like or not?

Hade det varit någon minus och det låg kvar= Like
Men nu är det 1.5+ grader, en del regn sen tidigare dagar..

Igår påbörja jag vår fortsatta skritt-rehablitering, avbrott på 10dagar eftersom han gått på pencilin och smärtis, promenad några dagar innan uppsittning, nu hoppas jag att vi slipper mer "motgång" och jag börjar räkna ner tills vi får börja med några travsteg..3veckor!
Kanse får jag årets bästa Julklapp?
Min plan med att vara tillbaka i någorlunda normal träning till Februari får jag nog skjuta på, jag kan ha blivit en anning överförsiktig..men hellre 1månad för mycket än 1månad för lite!

Tillsvidare, ha en bra torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar