fredag 9 oktober 2015

4-veckors gratis fitcamp, vad är hemligheten?

jag undrade vad som låg bakom denna 4-veckors gratis fitcamp? Det finns väl inget som är gratis här i världen?

Men det fick jag reda på, på måndagens informations möte, jag såg planchen. En kille med en dryck i handen, shakes.
Börja genast fundera på och jag bara skulle resa mig upp, gå där ifrån mitt under infot´s gång eller om jag skulle lyssna klart? Ge det en chans?
Jag kommer aldrig börja äta/dricka shakes för att ersätta nån måltid., fick ett smakprov under kvällens gång, det går juh för sjutton inte ens att dricka, det är juh inte gott! Det smakar pulver(?), tillgjort..och jag börjar fundera på, vad sjutton innehåller dessa deciliter vätska som ska ersätta en hel måltid?

Mitt mål dom här 4veckorna är:
-Att boosta igång mig själv så jag kan fortsätta hemma
-Hitta bättre alternativa mellis/snacks `

Innan jag ställde mig på vågen för kroppsscanning och påbörjan av denna fitcamp, fråga jag min tilldelade coach om dessa fyra veckor gick ut på att man drack shakes, eller använda några andra av deras produkter och jag var tydlige med att jag inte kommer börja med det, jag tror på:
-Dra ner på dina "laster" motionera mera...ska det va så svår ekvation?
Men nej, det skulle inte behövs..lät för bra för att vara sant?

Jag ger det provlektionen ochså, för att se om det framkommer nån dold info där..nej, ingenting!
Samt att jag prata med min coach efter passet, alternativ ersättning istället för shakes, det ska vi prata om under vårt samtals-analys nästa vecka.
Så, det verkar finnas nåt krav på shakes?
Så jag kommer ge det dom här 4veckorna, den stora utmaningen ligger i att jag sen ska fortsätta själv hemma, vi får se om jag lyckas?!

Om första träningen kommer imo istället..

See you..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar