fredag 10 juli 2015

Sverige fortsätter och leverera...

regn på tvären, blåst och kyla!
Är det Sol nånstanns i Sverige?

Vilken blogg jag än kikat in på, FB status så har den lytt: Mot Falsterbo, en av årets stora hästfester, veckan som varit.
Aldrig varit där själv, men skulle nåt år vilja, bara för att se/känna det alla pratar om!
Idag/igår är jag glad över att inte befinna mig på plats, utan jag vrider upp värmen på pumpen, kollar ut genom fönstret och det enda man vill göra är att krypa ner i soffan med en filt, godisskål, kanse kvällens to-do?!

Glad över att fortfarande vara på jobbet!
Även fast det inte är lika mycket att göra dessa veckor, 28-31..
Istället kollar jag ikapp på dokumentärer, serier..nåt rekomendera?
Missbrukar blocket och kommer varje dag ständigt hem med nya ider, funderingar och tankar, galen karl..kanse inte konstigt att dom hör dåligt ibland?
Känsla av att dom stänger av ibland..

Nu, kaffe/bulle och invänta hemgång..

See you..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar