fredag 11 juli 2014

Underbara fredag!

Gissar att tiden kommer gå låååångsamt idag, eller?
nu ska klockan inte ringa mer på 4veckor, tror det är första gången(?) vi har 4veckor i sträck. Annars brukar det va 3veckor och sen sparade veckor till sol/vinter semester, inget av det lär det bli av i år skulle jag tro.
Klarblå himmel, solen är redan framme och jag inväntar 13-slaget= Semester!

Efter jobbet blir det semester-date med AM, det vanlig stället men annorlunda färdväg..sist kom vi aldrig dit, dåligt väder som ställde till, om jag inte minns fel?

Upp till stallet ikväll, genomgång med "mina anställda" som ska jag hand om hästen under tiden jag är borta, det är lite meck innan man kommer iväg, åtminstonde när allt ska göras två gånger/per dag, bandag som ska bytas 1gg/v.

 Såhär ser han ut just nu, sår över hela kroppen och "fotbolls strumpa".
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar