torsdag 10 juli 2014

15.5 timme kvar till semester

varför ser jag inte fram emot den lika mkt denna gång?
Inte ens halva månaden har gått och det ekar tomt på kontot, veterinär räkningar/ bandagematrial åtgång/ sista inför bröllopet-skulle handlas jag har svårt att se fram emot dom två första veckorna på semestern.."helt" pank= jag vill inte glida räkmacka på andra!
Och mer veterinär räkningar kommer det dimpa ner framför, undra när man kommer igen? Känslan av att inte ha en krona på sparkontot gör mig stressad, inget extra ifall nåt händer, dom har redan gått åt nu.

Jaja, vad är en bal på slottet?

Där emot ser jag fram emot helgen och träffen med AM, gissa vart vi ska?

 Såhär såg det ut sist, fyra pers À 2 saker var eftersom jag och AM inte kan välja, så tvingar vi våra medtrafikanter att köpa två sorter så vi kan smaka!

Och på söndag hoppas jag att vi kommer iväg, påbörjan på semester, påbörjan till Västkusten!
Under dagen kommer mer bilder från bröllopet upp..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar