onsdag 16 februari 2011

Inte så givande dag

händer inte så mkt här på jobbet letar efter saker att göra, nya sidor att besöka, tips?
Ansökt om bärbar dator och jobba hemifrån, från stallet, hästryggen, affären inget har hänt än..hallå, det är juh 2011! Klingar fint i mina öron, hemma jobb!
Opps en bil..*vänta*
Så där 15sek jobb är över..o nu då?
BE-boken ligger framför, bör öppnas..inte nu sen..ok!
Även dressyrprogram ligger framför mig, som behöver kollas över..varför är alltid TEAM BROLLSTA så oförberedda börjar rida igenom porgrammen 1veckan innan det är dax..?!
Ändå har vi vetat om detta i 1,5mån..finns och jobba på!
Fast en liiiiten ursäkt kan jag dra..Ridsport, som alla tävlings smänniskor upptäckt tror jag..har dragit ner på stressen, det är inte så bråttom nu, finns inget upplagt, inga klasser..hur ska jag då veta vad jag ska träna på?
Godkänd ursäkt?!
Avgår jobbet kl 18 idag och åter igen får jag fixa nån skräpmat på vägen till stallet, då H & L är på väg till Enköping med trasig Volvo, nänä..min går som klockan!
Nä, insperationen är slut nu
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar