lördag 15 augusti 2015

Tiden är förbi

Idag: Varning för (sjukt) trött och sliten tjej!

Jag sover juh inte på båt? 
Varför? Den kan sjunka
Hur tänker man då, 23-timmars kryssning, jag vart övertalad och tänkte ge det en "chans" till, första och sista gg var väl nån gång 12-13års ålder.
Alt 1, va onykter när du lägger dig så du inget märker
Alt 2, va vaken hela resan
Gick mest på alt 2, eftersom jag inte dricker den mängden för att bli (tillräckligt onykter) för att sova på en båt.
03:00 vart det sängtime, klockan 03.30 skulle vi ankra, så min plan var att "överleva" det och sen somna, slumra till.
Klockan 05:00 hörde jag högtalarna i korridoren, att frukosten var serverad, ska man sätta sig där och "övervaka" istället?
Slumra från o till fram till 8.30 då jag gick upp för frukost, så fort nåt lät vakna jag så det har inte varit så djup sömn.
Men vi har haft trevligt, god mat och lagom alkohol, men tror inte jag gör om en 23-timmars?
Fick iallafall en snygg och fräsch doft med hem!


Nu är det duschen, hundarna ska få mat och sedan hoppa i säng, imorgon väntar fika-time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar