torsdag 28 november 2013

Sista arbetsdagen denna vecka

yeeeh!
För imorgon är det äntligen Globen, Stockholm internationel horse show! Förstår inte hur dom varje år kan slarva bort min ridbiljett;)

Jag försöker göra en shopping lista i huvudet för att undvika onödiga köp, bl.a har jag ett helt nytt schabrak som fortfarande ligger i påse, chansen att jag inte ska komma hem med ett till helt nytt är ungefär, osanolikt!

Saker jag gillar att köpa:
-Schabrak
-Lindor, som jag för övrigt nästan aldrig använder
-Täcken

Saker jag ogillar att köpa:
-Vantar, så sjuuukt jäkla tråkigt, dyrt ochså
-Vinterkläder
-Olika tillskott, nu ger jag bara b-vitamin, salt och en burk mag&tarm såhär på höstkanten
-Allt onödigt
Finns det nåt tråkigare??!;)

Saker jag behöver:
-Ridhjälm, efter 7år i ur, skur och svett kan juh tänka er hur fresh den är;)

Saker jag vill köpa:
-Allt onödigt som jag inte behöver!
-Ett kandar, till..som jag längtat efter sedan jag såg det, typ 2år sen nu.

Spännande att se vad man kommer hem med!?!

Såhär med säger jag Trevlig helg, klockan 15:30 idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar