torsdag 12 augusti 2010

Dag ut och dag in

det är bara grått,trist och daggit väder nu hela tiden..och kroppen håller på och vänjer sig vid kallare morrnar hela tiden, ibland har det inte visat mer än 10+, vart tog värmen och sommaren vägen?! Ovh har även gjort upptäckten med rätt mörka kvällar..grrr, WTF!
Och dryga 4mån kvar till December och Julafton..
Ohh, jäklar va positivt detta vart, haha!
Över till sporten, idag är det träning på schemat igen..då årets första tävling på söndag börjar närma sig sin start och jag har ganska höga förväntnignar på min ritt denna gång, jag vet att jag kan!
Han känns super duper fin..OM jag bara rider ordentligt, igår fick det bara bli lite framskritt o sen lite jobb i skritt på ängen då både han och jag behövde en dag då vi inte ställde så höga krav på varann!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar