tisdag 20 oktober 2009

Halvstor dag idag..stora dagen väntar!

Ikväll står juh då programridning på schmat..låter juh inte så svårt, men det är en tränings"tävling" med en riktig domare..man rider sitt program o efteråt får man tips och knep på vad som kan göras bättre osv. Hoppas det går vägen och man kan få ett ganska bra poäng, målet är dock bara att vi ska komma igenom programmet och få till bra ridvägar! Men samtidigt som det är lite läskigt, va ska han tycka om min häst, ridning osv ska det bli jätte spännade!
Preliminära startlistan för första tävling med egen häst har kommit ut oxå..då inser man att det är på riktigt liksom..jag har verkligen anmält mig till en tävling! Och den dagen närmar sig med stormsteg..kan tiden inte bara stanna ett tag!?
Fast jag är juh lite av en dålig förlorare oxå..jag åker juh dit för att vinna, men så kommer juh inte fallet vara..men fortf så är målet även på tävling att bara komma runt banan felfritt och på ett harmoniskt sätt!
Har fått tag på en filmkamera o låna..så det ska filmas och kanse, bara kanse..kommer det komma upp här senare!?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar